SportveldgbIs er een stookverbod?

Kijk daarvoor even op natuurbrandrisico, bij fase 2 is er helaas een stookverbod.

Wat betaal ik voor kinderen die nog geen lid kunnen zijn van Scouting omdat ze te jong zijn?

Baby's tot 1 jaar zijn gratis. Kinderen vanaf 1 jaar die nog geen lid kunnen zijn van Scouting omdat ze te jong zijn betalen het Scouting tarief.

Kan ik het terrein komen verkennen voor ons zomerkamp?

Dat kan, kijk even op de kalender op de reserveer pagina of we open zijn. Kom je van ver? Bel dan voor je vertrek even naar de dienstdoende kampstaf in het huisje 023-5242300 om zeker te weten dat er iemand aanwezig is (als er geen kampeerders (meer) zijn is er ook geen kampstaf aanwezig!).

Kan ik het tweedaagse hiketerrein Schoteroog terrein bij jullie reserveren?

Nee, het hike terrein is van Scouting Regio Haarlem. Je moet dit terrein zelf reserveren. De gegevens vind je onder 'contact'. Er is vaak nog plek voor Naaldenveld gasten, ook al staat het terrein op 'bezet'. De kampstaf kan bellen naar de contactpersoon van Schoteroog voor de opties.
Zorg er altijd voor dat je de routes vlak voor je verblijf bij ons print, dan heb je de meest actuele versie.

Mag ik een hangmat ophangen of een kabelbaan maken?

Dit mag, zolang je de bomen niet beschadigd. Een lap jute om de boom heen is voor een hangmat vaak al voldoende. Ook bij pionier werken aan bomen zien we graag dat bomen beschermd worden. Jute moet je zelf meenemen.
Bij een kabelbaan komt er meer druk op de boom te staan en zal je voor betere bescherming moeten zorgen.

Waar kan ik parkeren in Zandvoort?

Op de website van Zandvoort parkeerservice staan alle vergunningsgebieden en de plaatsen waar er (betaald) geparkeerd kan worden.

Staat je vraag er niet bij? Kijk nog even naar het Naaldenveld ABC. Ook hier kan je veel informatie vinden.