tafeltennisIn het kampeerseizoen, dat loopt van 1 april tot 1 november, is tijdens de weekenden en de schoolvakanties altijd iemand van de kampstaf aanwezig. Daar kan je met al je vragen terecht. Zij zullen je graag verder helpen.

Welkom zijn:

Leden van Scouting met geldige scoutcard. Van groepen en gezinnen moet minimaal 50% van de volwassenen en daarnaast ook minimaal 50% van de kinderen lid zijn van Scouting.

Aankomst- en vertrektijden zomerkampen:

Om gedurende de zomerkampweken de wisseling van groepen op zaterdag zo soepel mogelijk te laten verlopen, gelden de volgende vertrek- en aankomsttijden:

- vanaf 14.00 uur kan je je aanmelden en daarna kan je je kampterrein op.
- vertrekkende groepen moeten het kampterrein op zaterdag om uiterlijk 12.00 uur verlaten hebben.

Je huurt het gereserveerde veld tijdens de zomervakantie vanaf 14.00 uur op de aankomstdag tot 12.00 uur op de dag van vertrek.
Als je later wilt vertrekken is dat alleen mogelijk na akkoord van team reserveringen of in overleg met de dienstdoende kampwacht.

De kampstaf heeft de tijd tussen 12.00 en 14.00 uur nodig voor de overdracht en wisseling van de wacht.

Aankomst- en vertrektijden weekeinden:

Als we alleen in de weekenden geopend zijn, ben je welkom vanaf vrijdagavond 18.00 uur. Op zondagavond om 18.00 uur sluiten we het hek weer. (Laat dus na het uitchecken niet je auto op het terrein staan zonder dit met de kampstaf te overleggen.) Tijdens Pasen, Hemelvaart en Pinksteren gelden afwijkende aankomst- en/of vertrektijden, deze zijn op te vragen bij team reserveringen van het Naaldenveld.

Andere aankomst- en vertrektijden zijn alleen mogelijk na toestemming van team reserveringen.