Met de groene button op deze pagina kun je een reserveringsaanvraag doen. Met deze aanvraag verklaar je op de hoogte te zijn van de reservering- en betalingsvoorwaarden, de kampregels, de voorwaarden van de brandblusser en de verplichting tot het inleveren van het aanmeldingsformulier en nachtregister bij de kampwacht. In het hoogseizoen worden grote terreinen zoveel mogelijk aan de grootste groepen toegewezen. Het Naaldenveld behoudt zich daarom altijd het recht voor om een gereserveerd terrein te wijzigen. Wanneer je bij aanvraag een terrein met elektra hebt geboekt bestaat de mogelijkheid dat je een terrein zonder elektra krijgt toegewezen. We proberen het wijzigen van gereserveerde terreinen zoveel mogelijk te vermijden.

Wij willen jullie ook vragen om, bij het inchecken bij de kampstaf, de scoutcards bij de hand te houden. Deze kan je downloaden via sol.
Het Naaldenveld volgt het privacy beleid van Scouting Nederland. Het privacystatement van Scouting Nederland is terug te vinden op www.scouting.nl/privacy

Lukt reserveren via sol niet?

Meestal is het veld dan al gereserveerd door een andere groep. Als je op de groene button hebt geklikt, kom je op de sol pagina van het Naaldenveld. Klik dan eerst op de grijze balk onder het coördinaat. Hiermee kan je de beschikbaarheid van het veld van jouw voorkeur controleren. Staat deze op rood, dan moet je helaas op zoek gaan naar een ander veld. Lukt het nog niet, kijk dan ook even naar de actuele bezetting. Als er namelijk meer dan 500 kampeerders zijn kunnen ook de laatste groene velden niet geboekt worden. Kijk ook nog even naar de tijd waarop je probeert te reserveren. Als het Naaldenveld alleen in de weekenden geopend is, kan je alleen reserveren vanaf vrijdag 18.00 uur t/m zondag 18.00 uur. In de (zomer)vakantieperiode kun je op zaterdag niet voor 14.00 uur reserveren. En als je in de (zomer)vakantieperiode op zaterdag vertrekt, kan dit tot 12.00 uur.

Indien er nog steeds problemen zijn met het reserveringsformulier, neem dan contact op met Team Reserveringen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vermeld dan in de e-mail de volgende gegevens:

- Groepsnaam:
- Scout card nummer:
- Geboortedatum:
- Uit plaats:
- Uw naam:
- Adres:
- Telefoonnummers:
- E-mailadres:
- Naam en telefoonnummer kampleider:
- Naam en telefoonnummer van contact voor noodgevallen:
- Soort bezoekers (Scouting groep, NTKC of school (in schoolweek)):
- Leeftijdsgroep (Bevers, Welpen, Scouts, Explorers, Roverscouts, Plusscouts, Leiding/Bestuur, Scouts met een beperking of groepskamp):
- Welk veld je wilt reserveren:
- Welke periode:
- Of je met een vrachtwagen en/of aanhanger, bus komt:
- Hoeveel staf er aanwezig is:

Reserveren Schoteroog

Het hiketerrein Schoteroog is niet van het Naaldenveld. Wil je hier overnachten, dan kun je reserveren via de website van schoteroog. Hier vind je een reserveringsformulier en alle gegevens. Is jouw voorkeursdatum bezet? Vaak is er nog plek voor een nacht voor Naaldenvelders. De kampstaf heeft een telefoonnummer dat gebeld kan worden.

Het Naaldenveld:

... 18 hectare bos
... bij strand en duinen
... voldoende pionierhout
... wifi-punt bij de entree
... 30 kampeervelden, groot en klein
... eigen stookbak op ieder veld
... zandvlakte voor sport en spel
... vlakbij Haarlem en Amsterdam
... gezellige vrijwillige kampstaf

Direct reserveren

Jouw kamp op het
Naaldenveld? Je kunt direct reserveren via Scouts Online.